czwartek, 22 listopada 2012

Makefail: undefined reference to `main'

Zainstalowałem Eclipse według tego poradnika: KLIK. Następnie postanowiłem sprawdzić, czy wszystko działa tak jak powinno, tworząc nowy projekt według tego poradnika: KLIK. Jak zwykle coś nie chciało działać. Tym razem ujrzałem piękny komunikat:
../crt1/gcrt1.S:195: undefined reference to `main'
Hmm... Linker zdaje się sugerować, że nie może znaleźć funkcji `main', do której odwołuje się jakiś tam kawałek kodu inicjalizacyjnego. Ale przecież widzę jak na dłoni, ślepy jeszcze nie jestem, przede mną na ekranie jawi się funkcja `main'.

Przekopałem cały internet i wszystko inne. Co ciekawe, ten problem pojawiał się już na forach, ale nikt nie podał jednoznacznego konkretnego rozwiązania tego dziwacznego błędu. Cóż, musiałem poradzić sobie samodzielnie.

Rozwiązanie

Osoby o słabszych nerwach proszone są o nieczytanie ciągu dalszego. Inne, które już zdążyły zapytać kolegę o przyczynę, powinny jak najszybciej zmienić numer telefonu i wyprowadzić się jak najdalej. Uwaga!!! Teraz:

Naciskamy Ctrl+S i sprawdzamy czy działa. Działa?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz